Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, October 24, 2012

Durian Crepe !!?


Assalamualaikum!

Dah buat juga!

tapi tak tahu la rasanya camana..
sebab baru letak dalam peti sejuk....
nanti kita rasa naaa... 
=)

~ sana sinun semuanya dok komen pasal kuih gulung durian nih! semuanya berjaya membuatkan aku kecur liur! mana boleh jadi!! harusss la aku si penggemar tegar durian ni buat jugak kan!~


tak sabar nak ngaaap!!


Tapi....
sedapkah yang aku buat nih ????
errrrr....

21 comments:

gadisBunga™ said...

aishhh....
aishhhhh....

sana sini durian crepe nihhhh....

Kakcik Nur said...

Nak sikit! :)

Mimy Hamid said...

gigih buat tu...rajin nau

:: Mrs.Eady :: said...

ramai ckp psl makanan ni...

Kakzakie said...

Macam bantal comel kan... kakak belum pernah makan lagi. Tapi kalau lempeng cecah gula durian adalah Kella hihi...

Deanna Yusof said...

beb... nk tanya... inti dia cair tak kalo bwk jalan jauh?... igt cam nk buat, then nk bawak balik kampung... ape pendapat kamu?

Kella said...

GB: tulah pasal.. tu yang mengidam nak makan jugak nih! huhu

Kakcik: sikit je ke kakcik... ;)

Mimy: memang gigih beb... aku mengidam tengok orang lain semua pun makan .. buat ler jugokss...

MrsEady: kan! memang.. semua sedangn memperkatakan tentangnya.. =)

Kella said...

kakZakie: kita pun tak tahu apakah rasanya yang sebenarnya... tawakkal nih.. kang balik leh makan.. =)

Kella said...

DD: intinya ni guna fresh krim tau dd.. ko paham2 jela kalo guna fresh krim.. memang akan cair kot kalau jauh sangat dan panas.. tapi boleh je kot.. kalau ko letak dalam peti sejuk dan lepas tu terus transfer dalam bekas kedap sejuk tu ke.. boleh la kot.. tapi kalau tak jauh sangat boleh je la aku rasa.. =)

Ratu Hatiku said...

Salam kenal..
Sedapnya...suka durian crepe ni!
Boleh bagi resepi :D

Nadine said...

Pergh! mmg tabik la dgn kella. buat ape je menjadi :)

Kesuma Angsana said...

sedap & cantik je hehehe cuma KA tk makan doyan ler

Hazmin Hamudin said...

Macam menarik je benda ni... Haish.. makan sejuk2 baru sedapkan?

ieda said...

waaaaaaaaaa syesss nampak menawan !
biasa akak tgk warna kuning nie ijooo wah2 ..

sedih layie nie ngan durian crepe akak tuu .. huhuh kalau macam adik buat nie , rm 10 - 3 punn akak beli ;)

zila norazila said...

akk x sempat nk cuba lgg..jeless sungguhhh:)

nabilah_2908 said...

Ya Allah mengancamnya kamu..tentunya sedap di makan.. ;)

Kella said...

Ratuhatiku: ok..nanti kita linkan resepinya.. =) terima kasih..

Kella said...

KA: alaaa.. tak makan doyan ke.. huuii ruginya.. raja segala buah tu... =)

Hazmin: haah... sesejuk baru sedap! =D

Kella said...

kak ieda: hahaha.. sajer tuko kaler ijo lak! tengok ada gak chef2 yang buat ijo.. tu yang saje tukar tu...hehe.. kak.. 3 10? kena buat gemuk2 la isi doyan byk2 yee.. =)

syiela said...

aish hat tengok pun teringin ni

mia izzati said...

laa nengok tadi macam bantal...kuih rupanyaa...hahahah nampak dap jekk

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker