Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, July 23, 2013

Demam

Assalamualaikum,

Hari ni dah berkurangan sikit.. Alhamdulillah sangat..
berbanding semalam..
panas badan yang terlampau.. badan menggigil..
ya Allah begitu berat dugaan semalam..
demam melanda ketika berada di pejabat..
nak balik awal .. tapi bos tiba2 beri tugasan yang perlu diselesaikan sebelum jam 12..
dalam masa yang sama perlu membuat ujian untuk upgrading..
mujur ada teman2 di luar yang boleh membantu.. aku minta tolong kak Aya dan Er.. mujur mereka sudi menolong ku.. kalau tak ada mereka memang aku tak mampu buat kerja tu sebelum jam 12thgari..
alhamdulillah..
Masa nak balik.. memang gagahkan diri juga membawa kereta.. walaupun mata dah terkebil2.. tangan menggigil.. aku teruskan berzikir dan berselawat..
Mulanya niat di hati mahu terus ke klinik.. tapi dek kerana ketidaklaratan.. aku terus balik rumah je..
dalam fikiran nampak rumah je.. nak rehat.. nak rehat...
suami kata... "u tak tahu betapa teruknya demam u semalam..."
mula2 dia membebel juga.. sebab dia dah nasihatkan aku minum air masak yg banyak dah rasa macam nk demam tu.. dalam membebel2 tu dia lah yang menguatkan semangat untuk aku sembuh! kena paksa minum air masak yg banyak.. ntah berapa kali aku berulang ke tandas semalam..
nasib ada adik juga yang bantu letakkan tuala sejuk di badanku.. dia juga yang uruskan berbuka puasa semalam... terima kasih pada semua kesayangan hamba... =)

Ujian di bulan Ramadhan... sesekali merasai kesakitan.. mengisafkan diri..
terima kasih Allah..

10 comments:

Kakcik said...

Semoga segera sembuh sepenuhnya...

ainnoraini said...

ujian bulan ramadhan tuu..
semoga cepat sembuh yee...

Nurzakiah Hanum said...

take care

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Syafakillah... semoga cepat sembuh ye Kellla :D

Kakzakie said...

Kalau tak sihat nak beribadah pun kurang selesa kan Kella. Bising en hubby kerana sayang.

Harap beransur sembuhlah..

Kesuma Angsana said...

siannyer, moga cepat sembuh & jaga diri yer

Kella said...

kakcik : terima kasih... =)

Kella said...

@ainnoraini: terima kasih.. memang ujian sakit pertama di ramahdhan..

Kella said...

Anum: terima kasih.. =)

Nur Hayati: syukran ya nur.. =)

Kella said...

kak Zakie: haah betul kak.. yang en hubby tu mula2 ada gak rasa sedih sebab dia duk membebel kan org tengah sakit.. tapi sebenarnya cara nasihatnya begitu.. lepas2 tu dia la yg dok tengok kita pun.. mula2 perangat camtu. hehe

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker