Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, July 8, 2013

Biskut Raya?

Assalamualaikum,

Biskut air tangan ibu dan anak kembali semula..
telah dibuka pesanan..
jadi sesiapa yang berminat boleh la order.. 
tapi area KL dan Selangor je ku mampu..
nak pos pos ni tak berani tidak disarankan kerana bimbang pecah biskut2 ni..

Area Perak pun boleh kot..rumah mak kat Batu Gajah Perak.. tapi kena ambil di rumah la.. sebab Mak Abah susah pula nak hantar.. kecuali la dekat dekat boleh diusahakan..

belah Kelantan pun insyaAllah boleh.. agen ada di sana.. ;)


Biskut2 di atas tu.. kebanyakkannya Mak yang buatkan.. insyaAllah memang sedapp =)

Haaa.. yang ini air tangan ku.. insyaAllah di jamin puas hati..

Tengok mazola yang sedang mekar kembang menunggu masa..
Alhamdulillah... berjaya dah buat label.. tapi label ini banyak kekurangannya masih perlu diperlbaiki.. maklumlah masa buat nampak lain.. bila print lain pula nampaknya.. pengalaman mengajar semuanya.. =)

ini sebahagian biskut yang hendak di hantar ke stesen minyak berdekatan.. Alhamdulillah boleh tembus ke sana.. moga moga mendapat sambutanlah hendaknya... doakan ku ya..
Rm 39.90 sahaja... siapa cepat dia yang dapat... limited edition.. =) Sesuai untuk diberikan sebagai buah tangan atau cenderahati hari raya.. 


 


Selamat Berpuasa semuanya untuk semua rakan rakan sekelian..
Ramadhan dah nak datang..
mari kita lakukan ibadat sehabis baik untuk bulan Ramadhan ini..
insyaAllah...



inilah hikmahnya... =)

4 comments:

Kesuma Angsana said...

walla bestnyer.. moga terus maju jaya yer

Asyifa Mustaffa said...

stesyen minyak mna tu...?
mazola tu x tahan tgk...!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Rajinnya kella semoga berjaya dlm dunia bisnes ni ;)

faraherda.razalan said...

Cookies awak tu nmpk menariklah. Hehehehe....mcm ne nak order tu? Sy pun bisnes cookies gak (eh, rsnye dah bitau kot?)...tp sy suke gak beli biskut kwn2 utk merasa.

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker