Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Saturday, February 27, 2010

Jalan- jalan balik kampung jom!

Cuti Raya cina aku n mr Hubby balik kg ku..! balik keja hari Jumaat, terus cabut! last minit lak adik aku yg keja kat tapah kata dah ada kat kl, nak tumpang sekali! sib baik la kami baru nak gerak! so kami bertiga la gilir2 bawak keta... Alhamdulillah.. jalan tak jem!

Esok paginya terus bangan awal, pi nyebok nak nolong kenduri kawin sepupu aku!
Selamat pengantin baru untuk Nuyu!



~ pesilat wanita..~




~ wit cousins..~


~wit mokti and pengantin perempuan~
*******************************



~ makan2 kat uma kitorang plak, pas balik kenduri kawin umah lelaki.. aku jadi chef bidan terjun! hentam sajalah.. hehe~


~Si Adriana, anak mokti, kemaruk pulak dia ngan aiskrim tu! asyik mintak tambah je.. makan jela, selagi stok masih ada dalam freezer tu..~

****************************************

esoknya, pegi pasar Isnin, kat Machang! dekat je dengan rumah! best la pegi pasar tu! macam2 ada! tapi tak tahannya kalau matahari dah naik! huuu.. panas..terik...

petang tu lepas je melalak karaoke kat umah, best jugak kalo pegi mandi air terjun! kami pergi Hutan Lipur Jeram Linang..

tapi malangnya kami dah bertolak lambat, so sampai pun dekat2 6.30 petang...

takde la mandi sangat pon.. cuma si Adik je la, nak merasa mandi jugak! terjun je..

Hutan Lipur Jeram Linang..

so far, konsepnya bagus.. tempat mandi mandi manda, kedai2, gerai2.. memang tempat ni luas ! cuma yang tak best! aku tengok tempat ni kotor la! sampah merata2!

tak tahulah mungkin sebab cuti raya cina ke? orang tak pungut sampah ke? atau disebabkan orang terlalu ramai yang datang, sampah makin byk, tak sempat nak pungut?

ntahlah... tapi sayang la macam ni, tempat ni sangat menarik untuk mandi manda, tapi agak kotor dan errr.. mr hubby kata airnya cam ada bau busuk je...? ntah ler..

adik mandi senyap je.. dah kemaruk kot.. :D









No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker