Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, May 4, 2009

Sekitar Konvo Alang



Akhirnya Alang aku dah konvo!! yehuuu...
pas ni tunggu nak sambung lagi kan...?
Berkalung-kalung tahniah sis sebab berjaya grad on time..
tambah2 lagi dapat pingat..anugerah pelajar cemerlang kan?
if im not mistaken la...
tu pasalla Alang dapat cam pingat 'kebesaran' je kat baju tuh...
Walau ape pun..kami semua sentiasa mendoakan kejayaan Alang dan sentiasa menyokong secara keseluruhannya dari belakang.... depan, bawah dan atas .

ALang...
Da Very special from mama n papa..
that u should proud and appreciate it much is..
the flowers..
tak sangka mama n papa bertungkus lumus menggubah jambangan bunga untuk Alang...
jgn tak tahu..... ha...
bunga tu plak bunga plastik!
sama2 diorang pi beli..bungkus.. n gubah sama2!
mama-papa kata...
"biar la bunga plastik.. semestinya nt takkan layu...boleh simpan sampai bila2.. sekurang2nya kalau dah rosak sampulnya... boleh taruk bunga tu gubah dalam pasu..."
huh.. betul! betul! betul!
Alang.. hang bertuah lah.. papa mama buatkan untuk hang... sangat bermakna tuh...
walaupun nilainya taklah semahal bunga2 hidup tapi sentimental value yang ada kat situ.. fuh...
bermakna sungguh...
~adik pun belikan juga bunga teddy bear kat Alang... bersungguh-sungguh nak bagi kat ALang... sayang ghupanya kat Alang.. selalu bercakar-cakar...~

1 comment:

MimY HaMiD said...

ingabestnya mak ko pndi gubah bunga...nk jugak !!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker