Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, May 26, 2009

Posto..posto..Yeyyey.. dapat adiah!

Panas... masih panas lagi nie..
"baru bukak sampul ni mimie..."
ingatkan sape la nak bagi pos laju kat aku..
maklumla, sebelum ni, asyik signkan pos laju untuk Big Boss aje...
tahu2 hari ini.. giliran ana la pulak...
hehehe... tengkiu2...
sgt kebetulan!!.. tadi mase lunch, bila aku terima pos laju ni, aku juga sdg nk mbuka blog dak mimie nie...
buka je sampul (x tgok pun sape yg antar..), terus tengok beg nie...terus jugak muncul blog dia ni sekali kat screen.. pastu, eh? eh?! oh.....hehehe.. cam magic jer kan? hhehehe..
so kira cam gitu2 ah.. link2 gitu..
anyway.. thanks beb..
i really appreciated it!
cantik sangat...
kalau nak tahu... aku dpt beg cantik ni, dari memberku; Mimie.. http://nurmimy.blogspot.com/ so sebab jadi pembaca blog yg bertuah ke 1000, dia dengan bermurah hati menghadiahkan aku ini...
~da luckly 1000! so im da 1st luckly person...~
~Tadaaa....!!!~

  • teman ofis 1: eh..eh.. cantiknya beg nie.. beli kat mana nie..
  • aku: Heheh.. kawan kita kasi nie..
  • teman ofis 1: oh ye ke..bagusnya.. ada lagi tak?
  • aku: Errr....?
  • teman ofis 2: eh cantik la... mana dapat nie...
  • aku: member bagi kak...sebab.......(bla..bla..bla..)
  • teman ofis 2: oh ye ker... bestnya camtu, tanyalah kat member tu.. beli kat ne...
  • aku:.... hmmm...
  • teman ofis 3: cantik beg ni... kaler silver favorite saya...
  • aku: ow ye ker..
  • teman ofis 3: eh, kalau taknak kasi kat saya lah!
  • aku: apo??!
thanks so much beb....






1 comment:

Mimy Hamid said...

thanks to u too...well ur lucky dear


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker