Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, January 4, 2012

Nur Amalina Che Bakri... Amalina kata " akan cuba berubah menjadi yang lebih baik"



kita semuapun sentiasa perlu berubah menjadi yang lebih baik bukan...?
kami akan sentiasa doakan yang terbaik juga untuk kamu....
 

aku pada mulanya tak mahu percaya..  itu pelanduk 2 serupa!
namun bila mendengar suara ini.. dan pengakuannya ini..
hancur berkecai harapan...

mari kita sama sama doakan Amalina di lindungi Allah.. dan kita semua sama sama sentiasa berada di landasan Allah.. insyaAllah..

semoga Allah ampunkan dosa dosa kita semua...
kerana kita semua juga tidak sempurna..
Amin

7 comments:

Mimy Hamid said...

ini pendapat aku...jangan judge seolah kita sempurna...yang baik amik teladan yang buruk sempadan..

Eri-chan said...

x tengok pun. entahla. didikan agama tu kena kuat bagi akula. sebab disana tiada siapa2 nak nasihatkan. kawan dengan orang yang jahil agama walaupun sama agama pun boleh merosakkan kita.
yang penting cuba sentiasa rasakan Allah tu sentiasa melihat kita. dah tentu kita rasa takut nak buat dosa. dosa2 kecil memang tak menang perasaan nak membuatnya.
sekadar omelan. risau juga jadi pada anak2 buah.

luahfikiran ... mari kita said...

SALAM,
Kita doakan perubahan yg terbaik berlaku

MaryaYusof said...

Salam, semoga anak2 kt nnt terpelihara jati diri mereka...

LYAfrina said...

huhu..sedihkan... ni salah satu ujian allah.. iaitu..kejayaan di dunia n diagungkan.. bila mudah lupa diri.. inilah jadinya..

ada sorang lg pelajar malaysia dr kelantan gak, siti fatimah,, student tbaik malaysia thn 2006.. alhamdulillah.. dia msh kekal dgn imej tudung labuh mcm dulu... msti bangga sgt ibubapa siti fatimah.

miloais milo said...

hanya tuan punya diri yg tau
kisah yg sebenarnya

apa2 pun - doakan aje kejayaan beliau.....

kakcik said...

Kecemerlangan seorang Islam bukanlah hanya dengan pencapaian akademik sahaja. Semoga beliau kembali kepada ajaran Islam yang sebenarnya 'walaupun telah dibekalkan dengan bekalan agama yang secukupnya oleh ibu beliau'...

Wallahhuaklam.

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker