Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, August 8, 2011

Assalamualaikum,

nak kongsi bersama rakan rakan semua..sedikit tazkirah dari morning talk tadi..

Datangnya bulan Ramadhan ini ialah seperti telah dibukakan sebuah taman yang indah seluas luasnya untuk kita semua..
Pada bulan ini sahaja pintu taman ini terbuka, di mana terdapat pelbagai jenis bunga bungaan yang harum harum semuanya..
Petiklah mana mana jenis bunga.. dan persembahkan pada tuan punya taman itu ..iaitu Allah..
carilah.. dan pilihlah.. yang mana mana terbaik.. untuk dipersembahkan.. kerana Allah sentiasa menunggu dari setiap kita...
Rugilah kepada sesiapa yang tidak nampak..
atau tidak mengambil peluang yang ada di depan mata ini..

pesanan untuk diri sendiri.. dan juga untuk kawan kawan tersayang juga..
marilah kita sama sama merebut peluang yang telah diberikan oleh Allah kepada kita..
Ini lah satu satunya bulan bonus! yang diberikan oleh Allah untuk kita..
Subhanallah.. Maha Suci Allah... Maha Penyayangnya Allah kita.. diberikan pula kita Ramadhan, ..di mana peluang untuk kita menambahkan pahala berlipat kali ganda!... Allahuakbar..!



  




yang baik semuanya datang dari Allah..
dan yang buruk datang dari ku sendiri..

7 comments:

Kakzakie said...

Bersama kita mencari yg terbiak di bulan mulia ini kella. Cantik bunga-bunga tu kakak suka..:)

LYAfrina said...

amin....

Cik Ecah said...

bulan ramadhan,,bulan yg berkat,,,bulan rahmat...(:

Citarasa Rinduan said...

kella.................

aduh!!
kamu mmg baik dik, rugi tak kenal kamu..
thanks syer takzirah yang baik nie ya

CT NoArIzAh ArIs said...

Betul tu kella peluang yg byk ganjaran ni dtg sekali je setahun yg penting kena ikhlas jgn ada sikit pun sikap riak.

kakcik said...

Terima kasih kerana berkongsi ilmu. :)

Prince Halilintar said...

betul3x..bulan yg penuh dgn keberkatan..rugi yg xsudi ambil peluang ni..=)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker