Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, August 16, 2011

2 dalam 1

Assalamualaikum,

Selamat pagi.. semoga hari yang ke 16 kita berpuasa mencapai pembentukan jiwa yang dikehendaki oleh Allah..

Bersyukur kerana masih lagi dipanjangka umur pada hari ini..
hari yang penuh makna tersendiri..
pada tarikh hari ini.. mama telah melahirkan aku..
terima kasih tak terhingga kepada mama yang telah menyabung nyawa melahirkan aku ke dunia ini..
Terima kasih atas kasih sayang mama dan papa melahirkan aku ke dunia ini..
jasamu itu tidak mampu ku balas.. kerana tiada apa yang setanding dengan kasih sayang mu ..
Allah jualah yang menentukan segalanya..
Alhamdulillah... syukur ke hadrat ilahi..


dan hari ini juga.. tarikh keramat di mana aku telah menamatkan zaman bujang ku..
di mana terlepas semua tanggungjawab orang tua ku..
dan telah pergi kepada seorang lelaki yang bergelar suami..
terima kasih abbi yang telah selama ini bersama susah dan senang.. suka dan duka..
semoga kita masing masing dapat menjadi yang terbaik untuk masing masing!
terima kasih kerana telah meletakkan diriku dalam hatimu sejak dari dulu lagi!
walau cuma aku yang lambat memahaminya.. =)
but apa pun.. u're so sweet!
i love u b..
Semoga Allah merahmati perkahwinan kita ini..




Alhamdulillah... terima kasih..Ya Allah.. atas segala rezeki ini.. atas segala kenikmatan yang Kau berikan..

20 comments:

Kazaztan Team said...

double celebration...eppie besday & eppie anniversary...ehehhe

Mimy Hamid said...

hepi annivesary kella dan zul...semoga berbahagia selalu...amin..dan selamat hari lahir jugak kawan..murah rezeki panjang umur amin

mzhany said...

selamat ulang tahun ;)

nabilah_2908 said...

wah..tarikh nikah & bday tarikh yg sama...bestnya... ;)

Happy Birthday & Happy Anniversary Kella.... :):)

Zanna Rohim said...

Salam...Selamat HAri Lahir
Dan Happy Anniversary. Walaupun kita bukan saling mengenali namun saya percaya kedua orang tua mu bangga mempunyai anak sepetimu, dan suamimu amat beruntung memperolehi pasangan rusuk sebelah kiri seperti kamu.

kella said...

Kak KT: terima kasih.. =)

kella said...

MimY: terima kasih my frens.. amin. amin. ya rabbal a'lamin.. =)

kella said...

Hany: terima kasih ya hany! tadi tu kat fb tu patutla derang dok bising2 kat inbox.. kita pun tak tahu selama ni memang wall tak on lak! hehe.. tengkiu..

kella said...

nabilah: terima kasih ya Lah.. =)

kella said...

Zanna: terima kasih atas katakatamu itu yang sungguh menyentuh hati! mudah mudahan! semoga semua yang terlah berkorban selama ini mendapat balasan dari Allah juga.. terima aksih.. =)

deena farhana said...

salam alayk kella..

wah...hari lahir kite selang sehari je ye...slmt hari lahir dan slmt ulangtahun perkahwinan buat kella dan suami.. :)

azieazah said...

Selamattt... KELLA.

Semoga terus bahagia dan sejahtera.

Ramadhan: Nuzul Quran “bacalah...”

Nadine said...

Slamat ulangtahun & Happy Anniversary Kella! Wah wah, double celebration. I doakan, sempena bulan yg mulia ni, Allah makbulkan ape yang Kella hajatkan..ameen. :)

Citarasa Rinduan said...

kella.
kak mohon ampun dan maaf dik, kak tak tahu pun semalam birthday dan merangkap hari aniversarry kamu.
lepas nie nak ingat sampai bila2.

yang pasti kita berkahwin dlm bulan ogos yang sama... hehehe

moga pjgn usia dan jodoh kamu dgn en suami

CT NoArIzAh ArIs said...

Selamat ulangtahun kella moga jodoh berkekalan..:)

MataHati @ MH said...

selamat hari lahir dan selamat menyambut anniversary.. :)

gedek! said...

couple couple yang comel

Prince Halilintar said...

sori late wish..hepy belated nesday kella..smga panjang umur dan murah rezeki serta mendapat keberkatan dlm hidup..amin

kella said...

Terima kasih atas semua ucapan kawan kawn semua! saya sangat hargainya semya!!! love u all.. =)

cun09 said...

salam kella...

walaupun terlewat tp kak liza nk ucap juge....
Barakallah...moge terus bahagia hingga "disana"

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker