Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, November 5, 2009

Serang umah Ibunya Nab!



wah..wah.. wah...
mase di tunggu2 ialah masa menyerang rumah kak Nab untuk mentedarah!
huuuu..... best...
tima kasih kakNab! saaaaaayang kak Nab sangat!
nanti bebila boleh panggil lagi!
hehehe..




~ huu... tengok lah... ada Laksa Johor...
huh, aku memang tak pernah makan laksa johor nih! mak... sekali kena, pehhhh... memang sedap betol! pandai kak Nab masak...~



~hehehe... kak Anna.. senyum ada makna tuh...
sebenarnya dah sabo2 nak menyentap!...~


~ Nasi putih pun ada.... siap ada ayam masak merah!
sedaaaaapppp.......~


~tempe+daging tetel+udang+soohun= SEDAP!~


~Menu UTAMA! untuk di santap dengan nasi putih panas2...
apa lagi... ASAM PEDAS la... ini memang speciality kak Nab!~

~pas makan nasik baru makan laksa! nasi dah berpinggan2, tapi, masih mampu untuk makan ini lagi....~

~ hmmm.. tak cukkup dengan makan kat situ! siap tapau lagi!
huh! kenyang kami 2 hari Kak Nab!~



APa pun.. tima kasih tak terhingga ke kak Nab sebab bagi kita makan sedap2 nih...
nnti bebila.. kitorang plak yang kena panggil kak Nab try masakan kami plak!
EMmmuah!

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker