Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, September 16, 2009

Sekut Raya Pertama..


Biskut Untuk Raya yang pertama-tama sekali aku buat ialah..
almong landong..
sebetulnya biskut nih memang sonang jo nak buat! tinggal lagi nak mencelup coklat n tabur kacang bagai yang buatkan ianya remeh sket...
tapi apa pun... sejak dari bujang hingga ke skang nih pun.. sekut nih memang biskut harus buat di musim2 raye !! aku bukan apa.. selain dari rasa choclate yg byk tu, aku sgt suka dengan kaler nya...hitam.. coklat... bkilat2.. tabur kacang lak kat atas dia tu.. nampak cam best2 jer.. nampak cam bintang2 btaburan di langit di malam hari... (seni lah pulok... )
resepi update kemdian..

2 comments:

Mimy Hamid said...

aku dah pencen dari buat biskut ni sejak 4 tahun lepas..penatttttttt

kella said...

hahahahaha... memang penat! menguji kesabaran!!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker