Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, September 11, 2009

Buka Posa Dengan Ayu!

Kebetulan Ayu adikku ada kat Shah Alam, kursus dia plak dah abis Jumaat tu, so apa lagi, moh ler aku ke sana, bukak posa dengan dia! gilos la aku nak buke sengsorang, b pun belum balik lagi! waaa....


Aku sampai pun dah nak dekat2 buka! nak buka posa kat mana? semua tempat pun dah penuh! di chop dan di booking! then Ayu came out dgn 1 idea bernas!! hhehehe.. apa kata kiter buka kat tepi Tasik Shah Alam! err... hmm.. boley la.. dari takda tempat lansung!


meluru la kami adik beradik dengan mknan yg di tapau.. tkoyong kayang ke tepi tasik tu..sebab mase buka dah nak tiba nih, walaupun langit masih cerah!


sesampai jer kami kat situt, fullamak... ramai tul orang.. semua nya tgh sedia nak buka! huu nasib baik kami dapat carik port cantik! letak je punggung atas bangku tu, Azan pun berkumandang......

Alhamdulillah.... berbuka lah kami seadanya pada petang nan senja itu....

1st time buka kat tepi tasik... tapi ok lah... rasa cam fresh jer... tenang jer...
~pic food takdapat ler den nak snap! den tongah lapo gilos mase nih...~

2 comments:

Mimy Hamid said...

ko gi kedai kopi ke?? hehehe..patut kita buka sekali kannnnnnnn

kella said...

aku dah pi kedai kopi ngan husben ritu.. tapi aku tak hapdet gambar lagi..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker