Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, February 10, 2012

Yeoboseyo...!!!!!!

Assalamualaikum,

bersawang juga akhirnya...
ni datang nak sapu habuk.. buang sawang segala!
maaf.. baru sempat jenguk kamu ya.. Mathari..
maaf kawan kawan yang sudi singgah.. baru sempat menyapa kalian semua..

politik pejabat..
baking membaking..
siapkan tempahan..
bisnes online..
Cuti yang panjang..
tanggungjawab sebagai suri pada suami..
tanggungjawab sebagai hambaNya..
.. membatas kan peluang untuk ku mengemaskinikan blog..

hari ini..
hari Jumaat.. penghulu segala hari..
Hari comey.. hari molek .. hari bertuah..
pada sesiapa yang tahu menikmatinya.. =)




jumpa lagi! =)

14 comments:

kakcik said...

Selepas ini berapa lamakah pula untuk muncul lagi? :)

miloais milo said...

uols ada ambik tempahan kek bagai ke beb???
macaron ada??? ehehehehe

Kakzakie said...

Ini belum lagi ada rengekan baby Kella... busy memanjang selagi kita hidup nie.

p/s: Anak kakak buat recording rancangan mari mengaji. Memang setiap bulan sekali dia kena buat rakaman....

mama aini said...

assalam kella..ehem sibuknya jadual kella ni.. :)thanks sudi singgah..

Kella said...

kakcik: dengan adanya kakcik yang selalu singgah beri komen kat sini.. kita akan selalu ada lah! heh =)

Kella said...

Miloais: ouhh ada la sikit sikit yang mana mampu je.. macaroon? baru 2 minggu lepas saya ada buatkan untuk kawan.. nanti saya upload gambar ya! =)

Kella said...

kakZakie: ye la kak.. belum ada beby lagi.. kalau ada beby semua kita tinggalkan... ececeh... hehe..
oh.. bagusnya dia ya kak! kecil kecil lagi dah pandai.. =) berkat didikan ibu dan bapanya... tumpang gembira kak.. =)

Kella said...

MamaAini: terima kasih kak.. sama sama kita berkawan.. =)

~ DADDY ADANDO ~ said...

sawang boleh buang, habuk boleh sapu... Tapi kalau LAPOK... macam mana...???

Salam persahabatan.

adando.blogspot.com

aku budak klang said...

ingatkan matahari tak nak keluar sebb musim tengkujuh tadi hehee

Citarasa Rinduan said...

kellaku sayang!!!!!!!
wahhhhhhhhhhhhhhh

kamu makin kurus.
yag pasti kak suka sangat2 sbb kamu dh dapat uruskan perniagaan dengan baik..

tahniah sayang

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Tak ape .. bersiaran mengikut kesesuaian keadaan diri.

nabilah_2908 said...

wah..masyuk la eh..?

moga terus success... (^_^)

cun09 said...

salam kella ^__~

**moge adik akak sihat...jaga diri**

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker