Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, September 23, 2011

Syawal 1432H, Aidilfitri 2011 III

Assalamualaikum,

Seperti biasa
Hari Raya kali ni, memang tak lepas la orang bertanyakan soalan cepu emas..
kalau ikutkan hati.. malas nak berjalan.. malas nak tunjuk muka kat orang,
letih dah penat dengan setiap kata kata atau pertanyaan yang datang bertubi tubi..
Tapi aku dah buang semua tu jauh jauh..
lebih terbuka, berlapang dada dan sentiasa positif dah..

tahun ni ramai sungguh jumpa beby beby yang baru lahir...
anak kawan kawan..
anak pakcik.. makcik.. sepupu...
semua dah berana pinak...
dari seorang dah masuk dua... dari dua dah tiga...

dan masa ini la.. pakat dok suruh aku pegang beby ni...
ambil berkat katanya?
entah dah berapa banyak beby dah aku pegang pun..
semuanya nak suruh aku dukung..
terima kasih la... aku tahu korang semua nak aku beranak kan..
dipercayai kalau dok pegang2 beby ni nanti boleh melekat?? 
nanti berjangkit katanya...hihi.. iyo ko?
aminkan.. =)

tengok sahajalah gambar gambar di bawah ini....





seronok sungguh kan dapat beby baru...
baayi yang baru lahir ni.. sejuk je mata memandang..
bila memegang  mereka terasa tenang je di sudut hati..
bersih, suci... murni... =)
wangi..
amanah Allah untuk hambanya...
bersyukurlah kalian semua yang telah dikurniakan cahaya mata..
 ku percaya sesungguh nya itu ialah anugerah terindah buat kamu semua..
penyeri rumah tangga.. =)
tahniah pada kalian yang bergelar..
ibu dan bapa..

:)

10 comments:

Citarasa Rinduan said...

kenapa kak rasa nak menangis?

azieazah said...

Tiap orang tu sudah ditentukan rezekinya masing-masing.

alhamdulillah.

yang belum dapat, jangan putus asa.

Prince Halilintar said...

suke baby....=)

Nadine said...

InsyaAllah dear, ur time will come soon. Jangan putus asa ok! I sentiasa doakan you :)

gedek! said...

baby = hadiah Allah dari syurga...!

My Little Diary said...

insyaAllah ada nanti rezeki tu

Mimy Hamid said...

ku doakan mu jua sahabatku..amin

Zanna Rohim said...

Insyaallah Allah lebih tahu aoa yang terbaik..lambat mungkin ada sebab mungkin DIA lebih mengetahuai sama ada kita sedia atau belum dan sebagai nya..Insyaallah doa kami mengiringi anda...aminnn

LYAfrina said...

Insyallah kella...hanya tuhan y mgetahui bila masa y paling sesuai utk kita memikul anugerahnya.. smpai waktunya... kella akan merasai saat terindah itu.. bnyak2 berdoa yer :-)

cun09 said...

salam kella

ALLAH telah aturkan setiap yg berlaku utk kita di muka bumiNYA...insyaALLAH

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker