Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, September 22, 2011

Syawal 1432H, Aidilfitri 2011 II

Assalamulaikum,

Nak cerita serba sedikit tentang sambutan hari raya..boleh la kongsi sikit sikit citer citer bergambar.. yang tak sempat shoot gambar pun ada... tak terhitung.. =)

Mari mulakan cerita kisah yang terdekat dahulu..

Masa ni dah balik kl.. terima kunjungan sanak saudara.. ni keluarga Nyah Shikin dan Wae sekeluarga..
sempat makan malam lauk Patin Tempoyak... hehe.. licin semua lauk!
Alhamdulillah..
Lepas tu Pekena Kek pula.. =)




























































Potrait Sekeluarga yang ada.. =)

terima kasih sekali lagi...

Lepas itu singgah beraya ke rumah Maklong... di Puchong..


























Potrait Gambar sekeluarga maklong dan Chek A'aa

Setelah itu...

meneruskan perjalanan ke LCCT...


































Menhantar dak Nabilah ni.. balik ke Sabah...
















Belajar Rajin Rajin... =)

Setakat ini dahulu la ya...
lain siaran nanti kita ketemu la lagi..

semoga baik baik lah semuanya di sana nanti.. =)























7 comments:

LYAfrina said...

walaupun dh balik KL.. tp msih meriah sbb ada saudara mara.. best la camni..blh bkumpul...

Mimy Hamid said...

seronok kan orang dtg beraya....beb kek ko tu aku nak tempah..baper ko amik satu buku tu

Prince Halilintar said...

walaupon dpt beraya di semenanjung ni sekejap pon jadilah kan..mesti hepy kan..meriah je prince tgk...siap ade kek lagi..

ciK LyndaWawa said...

wah...meriahnya...=]

mekchu said...

wahhh... byknya raket tergantung... ini dah ala-ala keluarga arwah misbun dah ni.. hehehe.. (ceh, itu yg ko pandang erkk)

Kakzakie said...

Seronok kalau kumpul sesekali dgn saudara-mara di Hari Raya...

Nadine said...

Wah, ceria n meriah your Raya. Suka tgk! :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker