Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, September 8, 2011

Selamat Hari Raya!!

Assalamualaikum

hahaha.. memang .. bukan naik keretapi apatah lagi kapal terbang! entah kapal mana yang aku naik.. baru sampai sini nak ucapkan Hari Raya!

=)

hari ni dah Hari Raya ke 10 kot kan? aku baru sampai! sebenarnya entri di bawah ini sebelum raya lagi dah di karang.. namun tak sempat nak post rupanya! dok kat dalam draft tu! lansung balik kampung terus tak terupdate la... kalau kawan2 FB mungkin ada dapat la kot.. =)

meh sini nak post juga.. tak kira la aku telah ketinggalan pun.. yang penting.. suasana raya masih lagi terasa nih! khas untuk teman teman ku sekelian.. =)


 Assalamualaikum

teristimewa untuk rakan rakan ku..
Selamat hari raya diucapkan padamu..
harap dimaafkan segala salah silapku..
mungkin secara sengaja atau tidak ia berlaku..
namun dihati tidak lansung mahu menyakiti hatimu..

Ramadhan kian berlalu..
kini Syawal pula sedang menunggu..
Selamat menyambut Aidilfitri yang di tunggu tunggu..
semoga sahabat semua berbahagia selalu..

di pasar pasar orang berpusu pusu..
di jalanan pula kereta meluru luru..
ku harapkan sahabat semua tidak terburu buru..
fikirkan orang tersayang yang sedang menunggu..

Membeli belah seluar baju
pandang pandang tak naik jemu
bersederhanalah kita selalu..
agar tidak memudaratkan dirimu



























ni nak sambung..

beraya sudah..
bermaafan pun sudah..
jangan kemaruk tak sudah sudah
jom kita semua pakat sambung kerja lah...

hehe..

yang mana aku ada tersilap.. terkasar bahasa dalam menulis..
harapnya diampunkan..
yang mana aku tak singgah mengomen atau menegur kebelakangan ini..
haarp jangan terasa di hati..
ampun maaf jualah di pinta..
atas segala kekurangan diri ini..

semoga kita semua mendapat hidayah berpanjangan rentetan Ramadhan yang telah berpergian..

Wassalam..

6 comments:

~aSFaLiZa~ said...

selamat hari raya kella

Prince Halilintar said...

dan semoga kite dipanjangkan umur untuk berjumpa lagi bulan Ramadhan tahun hadapan..=)insyaAllah

puteraduyong said...

slamat hari raye jugak ye... ;)

Nadine said...

Slamat Hari Raya Aidilfitri,Kella :)
Maaf Zahir Batin

Kazaztan Team said...

selamat hari raya...maaf zahir batin

gedek! said...

Hhaa!

siap ada 'nak sambong lagi' tu....

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker