Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Sunday, January 27, 2013

SD2! SD2 Alpha Lipid Berkesan!




Assalamualaikum,

Hujung minggu yang bessst!!
apa yang best?

tak sabar2 nak citer pasal SD2 ni kat kawan kawan sebenarnya..
aku baru sahaja bertemu dengan rakan lama..
teruja melihat perubahan dirinya!!!
sangat kuruss!! 
waaaaaaaaa....
 semuanya atas usahanya meminum susu AlphaLipid SD2 tu.. dan dengan izin Allah,

 

Tengoklah dirinya sebelum dan selepas..
ini adalah selepas pengambilan hanya 2 bulan SD2 sahaja..
Alhamdulillah...

 Sebelum ini.. aku pun ada amik SD2 ni.. memang diakui berkesan..
turun 7 kg! ya.. aku pernah share di blog ku ini.. =)
tapi selepas raya hari tu, aku dah tak jaga makan.. 
makan menda2 berat..lewat2 malam pulak tu..
mana badan tak naik lagi kan..

untuk makluman, kalau kita minum SD2 ni,
dan setelah kita mendapat berat badan yang ideal.. kita boleh berhenti minum susu ini!
tak perlu kekalkan meminumnya lagi,
dan tiada istilah, akan naik balik bila tinggalkan minuman SD2 ini.
namun... kita perlula menjada pemakanan kita kan.. 
kurangkan ambil yang manis dan karbohidrat yang melampau..
dan kekalkan cara hidup sihat seperti bersenam dan makan makanan yang berkhasiat..
yelah...
kalau kita ambil karbo dan manisan berlebihan, semua itu akan bertukar menjadi lemak di dalam badan apabila kita tidak melakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh..
kebanyakkan kita zaman sekarang ni macam tulah kan..
contoh aku sendiri je..
kerja kat pejabat.. dari pagi..sampai lewat petang baru sampai rumah..
pastu, baru la nak masak.. cari makan..
dan rutin itu dilakukan setiap 5hari seminggu..
hujung minggu pula nak bersantai2.. bermalas malasan
kalau rajin.. baru ke Taman untuk bersenam..
baru setengah kilometer dah mengah..
hehhee.. metabolisma rendah....
huuhu.. pastu.. mula la badan pun naik sikit demi sikit..
makan tak jaga pulak tu..

Benar!
Anda adalah apa yang anda makan!

ada sesetengah kita mengandaikan dengan tidak makan dan berlapar, adalah cara yang betul untuk kurus.. 
sebenarnya itu salah sama sekali!
jika kita berlapar, metabolisma kita akan jadi rendah..
dan kalau kita ambil SD2 ni, kita pun tak boleh berlapar..
kena isi perut..
tapi isilah dengan makanan2 yang sebetulnya..
Ya.. SD2 ialah produk yang tidak perlu berlapar...

waa..
panjang lebar coretan ku kali ni ya..
keterujaan la katakan...
In Shaa Allah..
kita berusaha.. Allah yang tentukan.. =)
 
 DI bawah ini ialah contoh mereka yang telah menggunakan SD2 Alpha Lipid!\=)



 Jom kurus dan sihat bersama Alpha LIpid AD2!
aku telah menjadi ahli yang sah SD2..
=)

sekarang sangat berminat untuk membantu mereka2 yang memerlukan bantuan untuk mengurangkan berat badan.. dan mendapat kesihatan yang baik.. In Sha Allah...

Nak tanya apa apa pun boleh je.. =)

jumpa lagi 

Wassalam..

3 comments:

Kesuma Angsana said...

bagusnyer.. tapi nak kena jaga makan juga kan.. kalau tak

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam sis..
yup! Diakui sd2 ni mmg berkesan..
hubby ade consume SD2 sebulan turun 2kg..
Alhamdulillah...
Chaiyok2

LYAfrina said...

kwn lya amalakn atkins diet.. pon berkesan...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker