Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, August 9, 2012

Mari Berdoa..






Assalamualaikum,

buat teman teman yang kusayangi..


Yang baik adalah daripada Allah..

dan yang buruk itu adalah kekhilafan ku sendiri..



hari ni aku pakai jubah hitam, baru beli harganya agak berpatutan hanya RM49.90,
memang dah lama teringin nak pakai Jubah, tapi semua jubah kan macam mahal2 je..
nasib baik Allah temukan dengan kedai dekat je dengan rumahku..
Alhamdulillah.. berhasil berjumpa dengan Jubah yang tak mahal sangat..
(mungkin sebab suami juga telah bersuara mahu aku memakai jubah, maka dengan mudahnya dapat jumpa jubah ini)
dan rasanya?
MasyaAllah sangat selesa rasanya..
rasa tertutup, rasa terlindung rasa selamat.
Moga niat sebenar memakai Jubah tidak tersasar atas kekhilafan diri sendiri..
 


7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nice sharing :)

@cu SaYaNg said...

amin :)

Chic Na said...

Amin.. ;)

cun09 said...

salam ramadhan adik kite...moge sumer sihat ^___^

Kesuma Angsana said...

amin2 ..

cun09 said...

salam adik kitee ^_^

Taqabballahu minna wa minkum...
salam aidilfitri...

Ann Ishak said...

amin...

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker