Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, September 3, 2012

Selamat Hari Raya!!




Assalamualaikum..

Syawal Masih lagi terasa,
Disambut tua muda miskin kaya,
ampun dipinta andai ada yang terasa,
 Sama sama kita meraikan Hari Raya!





wah.. hari ni merupakan Syawal ke 16!
baru la aku sempat nak mengemaskini belog??
ishh.. ishh.. ishhh....

Selamat Hari Raya diucapkan buat teman teman ku di sini!
Ampun Maaf di pinta ...
jika di sepanjang penulisan ku ada terguris hati dan perasaan..

semoga di lebaran yang baru ini..
kita sama sama menjadi insan yang lebih baik dari yang sebelumnya..
InsyaAllah..

Subhanallah
Alhamdulillah
Laaila hai'llallah
Allahhu Akhbar



15 comments:

kakcik said...

Selamat Hari Raya di hari ke 16 Syawal 1433H, Kella. :)

Asfaliza Mohd Yatim said...

selamat hari raya kella

ieda said...

dah 16 syawal kann
sekejapp je masa meninggalkan kita
semoga dpt bertemu di syawal tahun hadapan .. aminnnnnnnnnnn ;)

LYAfrina said...

salam aidilfitri kella..
maaaf zahir & batin

Acik Erna said...

assalammkella..selamat hari raya..maaf zahir dan batin.
raya puasa sunat syawal pun acik dah ..

Irfa said...

hai kella :)
tq sudi singgah blog akak
selamat hari raya ye

anaa said...

Selamat hari raya Kella... dalam gamba tu kella yang mana eh? dulu kita pernah jumpa, tak silap kat umah dato LF.. tapi k.ana dah lupa.. maafkan ye.. memori dah kurangg..

Kella said...

Kakcik: Selamat hari Raya.. thehehehehe... ;)

Kella said...

Asfa: Terima kasih.. =) salam ..

Kella said...

ieda: haah...semoga bertemu lagi di tahun depan.. kita nak jumpa Ramadhan lagi... =)

Kella said...

Lya: hai lya.. selamat hari raya maaf zahir batin diucapkan juga pada lya dan ahli keluarga..

Kella said...

Acik: hehehe.. selamat.. kita pun dah selamat berasa posa 6.. alhamdulillah... tq acik.. =)

Kella said...

irfa: tengs kak sudi gak jenguk kat sini.. =)

Kella said...

kak anaa: dalam gambar tu.. yang over tengah bersalam dengan en suami tercinta tu kat belakang tu.. tu la kita.. tak jelas.. haah.. hari tu ada pergi.. kita bergambo gambor.. =) nanti kita g lagi umah datuk LF kan..?

Ann Ishak said...

Selamat hari raya Kella...semoga bergembira selalu :)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker