Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, June 6, 2012

Rabu Tanpa Kata : Kek Lapis Cheese yang memPersonakan

Assalamualaikum,

layan...



  

Wassalam...

=)

18 comments:

miloais milo said...

cantik banget nokkk!
dan rasa isinya jugak - mesti awesome kan!

pena rozie said...

cantiknyer... Good idea....

Ati Masrif said...

wah..lan dari yg lain!

jual ke?

Kella said...

kakMilo: saya suka yang ini kak.. ramai yang suka.. mesti sedap la kot..hehehe

Kella said...

pena Rozie: terima kasih.. =)

Kella said...

Kak Ati: haah... bermula dengan permintaan seorang kawan hari tu.. terus dah jadi bisnes pula.. kecil kecilan sahaja... =) saya budak baru belajar..

kakcik said...

Makan guna sudu, ya? :)

diana said...

dalam botol ye...
tak pernah jumpa lagi nih...
mana nak dapat nih.??

kella..
sekarang ada dua be kan??
nak naik kan amauan nya cuma ada satu cara je,..
tingkat kan traffik.

~blogwalking
~share entry kat facebook.
~ping entry kat http://busuk.org

tapi kan kat busuk tu kalau nak ping kena bubuh tajuk gempak2 sikit.contohnya macam entry kek lapis ni kan??
tukar la tajuk nya pada..


"UNIK..KEK LAPIS DALAM BOTOL"

kalau bubuh tajuk kek lapis sedap/cantik,menyelerakan..orang kurang tertarik sebab orang tau dah kek lapis memang sedap..
heheehhe

Mimy Hamid said...

ko buat kan la aku satu

nur anis said...

cantik dan nampak sangat sedap..:)

Kella said...

kakcik: haah... nak kena korek dalam botol hahah.. =)

Kella said...

Diana: boleh dapat dari saya! hehhe..
ok.. tengkiu tengkiu so much!! nanti kita praktikkan.. =)

Kella said...

Mimy: Jumaat ni ada orang annexe order.. mahu kah? =)

Kella said...

Nur Anis: terim kasih... budak baru belajar.. =)

Kakzakie said...

Banyak tu kella. Satu darinya nak pos ke JB utk kakak ke? Hahaha...

nabilah_2908 said...

wah...Kella nak jual ke kek ni..? :)

Kella said...

Kakzakie: alangkah indahnya kalau dapat di poskan.. tapi ini produk cheese.. nanti sampai sana takut lain pula rupanya nanti.. isnyaAllah.. kalau kita jumpa boleh jamu akak dengan nie.. =)

Kella said...

Nabilah: yaa... mahu kah? =)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker