Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, June 1, 2012

Jawapan Cer Teka semalam... =)

 Assalamualaikum,

tarrraaaaaaaaaaa...
inilah jawapan untuk 'cer teka' semalam.... =)

aku pun dah lupa dah apa nama spesifikasi nya tapi yang penting ianya ialah..

Kuewteow goreng dibungkus dalam daun Teratai....
menarik bukan??
baunya harum semacam je..
sedap pulak tu..!



 hehehhee... kuewteow goreng rupanya... kan? hummm tiada pemenang untuk kali ini! ;p
tak apa nanti kita main teka teka lain pula...

jom tengok makanan lain yang seangkatan dengannya! =D



~ Teka dalam ni apa pula? hehe dalam ni ada nasi goreng.. taruk dalam labu.. ayam grill kat atas dia tu memang superb marvelous sedap!! ~

~ Ini pula nasi goreng seafood.. freshhh sunguuh! ~

~ ini jus fruity... ~

~ ini pula choclate banana.. uhhhh.. sedap! dap dap!! siap datang bancuh depan..~

Alhamdulillah...
ada kawan kawan bermurah hati untuk belanja ni..
murah rezekinya...
kalau tak mungkin susah jugak la nak makan
ongkosnya boleh tahan hebat.. sehebat makanannya lah kan.. =)
ni bukan stok makanan hari hari nih..
hari hari kalu...botak kapla laaa.. hhehehe

ok ini entri semalam sebenarnya..
rupa rupanya tak ter post! 
nasib baik hari ini masih ada..

ok, ketemu lagi dengan menu lain pula!
=D

wassalam...





18 comments:

kakcik said...

Makan-makan di mana ni? Macam best je. :)

nabilah_2908 said...

oh...kwe tiau rupanya... :)

:: Mrs.Eady :: said...

hah..kuewtiaw???adeeii..

Kella said...

Kakcik, itu lah.. kita teruja sangat.. sampai lupa apa nama kedai ni.. inysaAllah nanti saya update apa nama kedai ni..lupa sungguh la.. biasanya siap amik gambo nama kedai.. ini humm.. kes teruja lebey..

LYAfrina said...

waahhhh.. jauh drp jangkaan ni... rpanya kuew teow j...

sedpnyer...

LYAfrina said...

waahhhh.. jauh drp jangkaan ni... rpanya kuew teow j...

sedpnyer...

@cu SaYaNg said...

baru nak tanya makan kat mana..hehehee

Kakzakie said...

Tak telintas langsung Kella. Dekat JB ini ada di Stulang, nama restoran dia LOTUS dia pun ada buat style gini..

nizamsani said...

peh.

Bitt (double IS) said...

serius menarik dan tertarik hokehh..

i follow ;)

norhidana said...

tertelan liur tgk segala menu yg best2... sedap sungguh tp tgk presentation nyer tntu mahal harganyer kn

Munnafendy said...

wow! kat mana ni? cpt update! labu yg hidangkan nasi goreng tu mentah @ boleh makan sekali?

menarik :)

miloais milo said...

iols yg tenhok gambo pun dah terliur
adehhhhhhhhh!~ tetiba aje perut berdondangsayang ni!

anaa said...

lain dari yang lain ekk.. first time tengok kueh teow kena bungkus cenggitu..

Orked said...

bes nye...lapar pulak..

Kella said...

puas kita mencari apakah nama kedai ini... kita kena pegi lalu skali lagi ke kedai ini.. baru boleh cakap namanya..
tapi ianya berdekatan dengan kawasan lowyat KL tu.. belakang bangunan sebelahnya tu.. aissshh sabar ye rakan rakan.. =)

BERMASALAH said...

saya kelaparan.

kalaulah gambar-gambar ini benar-benar hidup. kakaka

-gedek! said...

taknak tanya kat mana... mahal ni. uncle tak mampu...!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker