Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 8, 2009

Roti Untuk Abang !

Berkebetulan kehadiran adik aku (Abang) ke KL ujung minggu lalu tu..
Ape lagi.. sebelum dia balik, saje je aku uat Pizza n Bun nie lagi...
saje nak bagi dia rasa...
hm.. sebab dia macam tak percaya jer aku leh buat..!

(akak dia nie dah reti buat sushi pun dia tak pecaya?! adaka dia kata aku beli kat kedai pastu amik gambar? kureng ashem punya abang!)

takpe..takpe....akan kubuktikan..

Saje aku uat, takda apa nak bagi dia bekal bawa balik
aku uat lebih sikit..leh dia mkn dgn kengkawan..
itu jer aku mampu buat... yg dia pun suka makan..


~pizza yg telah sedia untuk dibakar~


~gambar dekat..~


~dah masak, siap potong lagi..~


~saki baki.. ini aje yang tinggal setelah dibedal dan dibungkus untuk adik aku bawa balik~

hahahaa.. sorry la asyik entry pasal roti aku jer.. ;p
biarkan lah aku dengan ke terujaan aku.. kih..kih..kih..

7 comments:

MimY HaMiD said...

kasi aku lecur jek selalu ...uhuhuh

kella said...

weh! ko check emel tau...

ct_nurmarlissaa said...

best nyerr...sedap sungguh....ni yg ngidam nih...

kella said...

eh.. ngidam ke? haa.. kena uat lagi la nie.. hehehehe

kak ina kl said...

salam perkenalan dari akak...wah kat sini ada resepi pizza dan roti yang best..leh try nanti..

sama-samalah kita berkongsi resepi..tak usah lokek..

nurul said...

kella, cam sedap jek roti tuh..
bile nk wat ag nye..
nk try la ase..

kella said...

nurul: bleh2 nt nak uat lagi nih! buat stok sahur lak! camne nak rase nih? koling2 ke?

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker