Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, July 8, 2009

Lah ke Sabah

Mula2 dengar biter ni, aku agak terkejut juga walaupun sebenarnya dah tahu yang Nabilah ada mohon untuk sambung belajar ke Unimas, Sabah.
Suami aku lagi la tak keruan juga jadinya sekejap bila dapat tahu berita yg adiknya akan ke Sabah untuk melanjutkan pelajaran.. dia agak marah pada mulanya sebab kurang setuju..
yang sebenarnya, byk menda yg dia fikir.. sebenarnya jauh di dasar hatinya amat sedih.. amat berat baginya untuk melepaskan 'Lah..'
Maklumla.. adik kesayanganya nak pergi Sabah..nun jauh dari semenanjung.. mestilah sangat risau!

suami aku pn pening fikir siapa yg perlu ke sana juga menemani dia untuk pertama kali mendaftar.. mula2 dia minta aku untuk bantu..

Tapi Alhamdulillah.. nasib baik ada anak pada kwn Mak yg juga nak ke sana.. jadi ada lah temannya...

so, kami booking tiket Air Asia ke Labuan untuk 2 orang..

Mula2 semua org dpt kontrol feeling.. tapi sejurus panggilan terakhir untuk Lah masuk, sesi berpeluk cium, semua jadi sedih... aku plak takleh kalau bab sebak2 nie.. syahdu.. tapi aku kontrollah.. kang aku plak yang lebih..

kata mak..Lah takda sunyi lah diorang semua..
Kat rumah.. Lah la yg suka bercerita..
Kalau mak abah bselisih pendapat.. Lah la yg akan meleraikannya..
(sedihla pulak aku nie..)

So 26hb Jun hr tu.. terbang lah Lah.. ke Labuan...

to Lah:

Tahniah sebab dapat sambung belajar !
Please Remember all da things that Yeop and Yong wrote and send by email to u..
Ingat Tuhan, ingat Mak Abah..ingat Keluarga.. setiap masa..
kami sentiasa berdoa yg terbaik untuk Lah kat sana..and always miss u so much!

Do da best!



~Mak dan Abah..sayu nak melepaskan Nabilah..~




~sempat memberikan senyuman walaupun hati rasa sebak~




~Mak Yang pun sedih..~




~kena pakai topeng mulut woo..kang tak pasal2 H1N1!~





4 comments:

MimY HaMiD said...

sabah bah...weh aku dulu pnh sekejap uitm sabah lol....hehehe kejap je cedih tinggalkan family

kella said...

oh! iye ke? ko pun bekas sabahan jugak la ni? cheee...

MimY HaMiD said...

sabahan duk menggatal..pastu gatal lebey ..dismissed...opsss..heeheh pengakuan berani

kella said...

Mimy!!?

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker