Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Monday, January 19, 2009

Taman Botani aka Taman Cahaya Bukit Cerakah

Sesampai aje kami kat Shah Alam, kami bantai makan tengahari dulu kat tepi Taman Tasik Shah Alam, ala2 berkelah la pulak... hehehe...

Teringat mase pertama kali kami ke sana adalah mase study lagi kat 'U' ramai2..naik kereta air... mase tu tiada apa2 hubungan yang istimewa... teman tapi mesra sahaja..

Kali kedua datang sebagai pasangan yang dah agak serius..dah bertunang mase tuh.. pun berkelah jugak! makan masakan sendiri beb... saje nak test power la..konon2 bakal isteri u ni.. pandai masak jugak! hehehe...

Laaa... dah termelalut cerita lain ni! ok, back to the real story... pas makan kami singgah dulu ke Aquarium! tempat favourite kami berdua jugak! tengok2 ikan...kalau ada berkenan leh beli...

Pastu meneruskan perjalanan ke Taman Botani...

Akhirnya berjaya juga kami ke sana...

Dengan bayaran masuk Parking kereta RM 1 dan bayaran masuk Taman RM 3, untuk dewasa.

Sebenarnya aku yg nak sangat datang sini sebab nak pegi ke Rumah Iklim 4 Musim tu je.. sebab skarang ni musim salji.. aku memang la sangat suka sejuk2...
asal tercapai yang itu pun cukup lah... ha! lupa bayaran masuknya RM 3 juga.

B, dengan ketul saljinya...


















Apa yang ada lagi di sana;




































No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker