Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, January 16, 2009

KAMI

Mase balik Kuantan hari tu, Ayu ada tunjukkan gambar yang dia jumpa kat kampung sana. Gambar kami adik beradik mase kecik2 dulu... sekali gambar papa mama.. muda remaja lagi u... makcumah and pakcuman mase tu pun baru lepaih kawin.. takda anak lagi... hehehe... muda remajer...


Di Pantai Rantau Sayang

hmmm... mase ni Adik tak ada lagi.. Si Achik yang paling ngada masa nie...
tengokla alang tuh! hahahahaha...Ayu...hihihi...abang tengah tengok ape ntah? dan.. of coz la aku..... yang cuba menstabilkan Achik yang takmau dok diam! geeeee.....
hmmmm... best bila ingat zaman kecik2 dulu..
"Ayu, Abang, Alang, Achik, Adik... maaf ya atas segala kekasaran, kejahatan yang secara sengaja atau tak sengaja dulu... kek la memang banyak buat korang tak puas hati.... harap jangan di simpan di dalam hati... Kekla harap agar kita adik-beradik sentiasa bersatu hati.. dan menjaga hubungan kekeluargaan kita walau dalam apa keadaan sekalipun...''
love ya'all!!

No comments:

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker