Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Thursday, May 30, 2013

Ok, mari 'take a deep breath...'

Assalamualaikum,

lama tak letak gambar2 kat sini..
jom kongsi..
ni gambar2 yang ambil dari kamera telefon bimbit..
maka terhadlah sikit kualitinya..

jom layan...

~ ni dah dekat nak sampai umah.. dari pejabat... awal sampai umah.. matahari pun tak jatuh lagi.. tak jem la katakan.. =)  ~


~gambar2 kat atas ni kat satu taman kat damansara... tak tahu tak ingat apa namanya.. pergi pagi .. jogging la konon... tempat ni cantik..bersih je.. ~

~ ni dekat Taman Metropotitan Kepong.. atau lebih dikenali.. taman layang layang.... ~

~ ini view dari rumah ku.. ~ ambil shot panorama.. boleh shot panjang...

~ yang ini juga.. di waktu yang berbeda... ~

ok sekian dulu dari ku..

semoga dapat meringankan minda yang berat ini...

ALhamdulillah..

=)

2 comments:

Lynn Hamzah said...

rajin2 buat latihan yer zara...moga berjaya dunia dan akhirat...

Kesuma Angsana said...

menarik yer pic2 nyer ni

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker