Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, April 19, 2013

Brand Nu: Soft Cookies

Assalamualaikum,

Lama dah tak cerita pasal makanan kan...

meh nak cerita tentang cookies terbaru keluaran Kay La's Homemade ( echeche..)
sebelum ni dok berkecimpung dengan choc chip cookies sepanjang zaman tu kan..
ni nak tambah produk sikit.. dengan soft cookies.. biskut lembut.. lembut je bila di gigit.. tidak serangup seperti biskut2 biasa..

Memperkenalkan...

Chocoholic Cookies....

~Penuh dengan rasa coklat melata.. kukis yang rangup di luar.. lembut di dalam, cair di dalam mulut dengan rasa coklat penuh...~

  
Dan..

Smarties Cookies  
(tak tahu nak letak nama apa sebenarnya.. ada idea tak??)  =)

~rasai kelazatan kukis yang unik dengan gigitan rangup yang sarat dengan smarties yang cair di mulut.. =) ~


Aku buat ni semua bulan lalu..
sempena mengikuti baazaar jualan  dengan sahabat..
Alhamdulillah..peluang untuk kenalkan pada kawan kawan kat luar sana.

~Presentation meja kami... simple je... ~

~dalam botol panjang tu.. adalah bahan bahan untuk membuat asas cookies, dan telah dipadatkan. jika nak buat kukis, tuangkan sahaja, dan campur dengan butter dan telur semua... senang je.  Lapisan, Tepung, Oat, ChocChip, Badam, Gula perang, Gula putih..   Tengok... Red Velvet in a jar pun ada.. = )  ~


Ada yang teringin nak rasa kukis saya??!

=)



11 comments:

JaSSNaNi said...

of coz teringin sangat nak rasa.. lagi2 bila kata tak mcm cookies biasa.. saya ni tak gemar kookies tau.. tapi terliur plak bila dengar melt in ur mount tu.. teruja juga dgn soft cookies.. wahhhh bestnye... seronok anak2 kecil kalau nampak ni..

Ct NoArizah Aris said...

Tergoda dgn presentatian dan kukis2 tu..:))

Ct NoArizah Aris said...

Tergoda dgn presentatian dan kukis2 tu..:))

Kesuma Angsana said...

oi sedap tu !

Mieza Jhaa K said...

WAuu kreatif..baham letak dalam botol.first time tgk..hehe

Kakzakie said...

Red velvet in the jar menggoda mata kakaklah Kella..

faraherda.razalan said...

Suke-suke! Sy pun jual kukis tp kecil-kecilan je. Suke jumpe kwn yg same2 bisnes ni. Hehehehe...selamat maju jaya. Nampak sedap soft cookies tu. Yummeh!

Asfaliza Mohd Yatim said...

sedap nya.....

LYAfrina said...

menarik sgt2... nanti leh tempah dgn kella utk dijadikan goodies birth asya.. utk kwn2 dia.. tp jauh sgt.. ambik ke tempahan....

rinduan citarasa said...

kella

kak mahuuuuuuuuuu

kamu mmg pandai bt cookies, dlm balang tu dh siap rupanya tinggal boh mentega ngan telur jer rupanya..

pandai adik

Kella said...

Jasnanni: haah.. kalau buat jualan memang laju je budak budak membodek ibunya... =)

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker