Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, March 5, 2013

Semoga keadaan di sana reda kembali

Assalamualaikum,

sempat nak coret kejap, curi masa, sebab terlalu mengantuk nak siapkan kerja mengisi maklumat dalam laporan ni.. huhuhu..

Terfikir fikir apakah yang terjadi di sana, bagaimanakah keadaannya di sana tu..
entah apa yang teman teman kita di sana lalui..
aku kat sini, siap dapat mengantuk lagi nak siapkan kerja!
Masih antara percaya tak percaya! tapi percayalah!
memang ada sesuatu yang sedang berlaku di seberang sana.
ye lah.. selama ni, kita macam aman damai saja...
cuma mendengar dan melihat kes kes peperangan dan perbalahan di negara negara luar sahaja..
sekali terkena di negara sendiri..
tergamam dibuatnya!

mari sama sama kita doakan yang terbaik untuk mereka yang bertempur di sana!
semoga dipermudahkan segala urusan di sana,
semoga Allah peliharakan mereka dan negara tercinta kita ini!!


Negaraku
Tanah Tumpah Darahku!

6 comments:

My Little Diary said...

hi KElla :)

semoga Lahad Datu kembali aman sentosa seperti dulu, amin....

Kakcik Nur said...

Semoga segala kekusutan akan segera terlerai...

syiela said...

moga keadaan kembali aman seperti sediakala

LYAfrina said...

amin..
smoga bumi kt sentiasa dibawah lindunganNya..

faraherda.razalan said...

Sama-sama kita berdoa. Sy lak, mlm2 sedap je melunjur kaki tgk tv. Walhal, pejuang kita kat sane berjaga isang malam, jaga keamanan negara.

Ann Ishak said...

memang takutkan...kalau tak jaga dari sekarang, tak tau apa nak jadi nanti dengan negara kita

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker