Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, September 19, 2014

Terharu dan terima kasih...

Bismillah...
Terharu je.. bila buka belog tgok ada kawan2 komen
Belog ini masih lagi dikunjungi juga sebenarnya...
Zafira Nabilah... Rohani Hashim.. kak Zakie adalah orang lama yg aku kenali sejak awal aku bergelumang dgn belog... dr dulu hingga kini.. depa sentiasa ada..
Ya Allah... hubungan ini Allah jugalah yg rancang dan atur... syukur..
Ramai lagi kawan2 blog lain yg dari dulu kenal sampai skrg masih ada...
Kak ayu.. mimy, akak KA , bitt , miloais, kakcik, fara, uncle, GB, k munna,k liza, KT... dan ramai lagi.. kenal di belog sampai leh jumpa2 di luar pun ada
Itu la hubungan di belog yg blandaskan keikhlasan pasti berpanjangan. .
Tp diri sendiri tu kena pastikan la.. kena nanya kabo kawan2 juge.. tak reti2  hmm.. hihihi..

Ni nk kongsi resepi..
Kasi kawan2 rasa... famly.. semua ckp sedap plak..
Ishh harap2 betul la.. hehe..

resepi ini terilham kerana, aku kan buat chochip kukiss..lepas tu, ada kukis2 ni raya hari tu yang pecah2 hancur.. lebih.. so fikir2 apa aja yang boleh dibuat nih.. ingat nak buat kek..
tapi dah alang2 hari tu encik abi minta buat puding untuk tetamu datang.. so.. apa lagi.. idea terus datang.. buat puding letak kukis laa.. apa lagi.. heheh3..
eh... ramai plak suka...
syukurr...
Allah campakkan perasaan suka itu ke dalam rasa hati hati mereka..

Nah.. cuba ya...

Ok.. terima kasih pada kawan2 yg sentiasa sudi dtg singgah sini.. =)
datang la sokmo...
(kena update sokmo la jugop wehh... )
U're da best..

5 comments:

uncle gedek said...

okey... sebab nak bagi kamu berganda terharu... uncle komen nih!

haha

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Ct NoArizah Aris said...

Salam...nmpak menarik tu leh le Cuba nanti.

sheila said...

Bgs resepi awk ni.. tak ada lah cookies terbuang kan..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker