Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, February 5, 2013

5S

Assalamualaikum,

tengah buat 5S.. dari tadi tak siap siap lagi..
humm..
apa maknanya tu?? hehehe...
filing filing filing!
memang merunsingkan kepala betul la!
tu la pengajaran ok!
bila ada dokumen terus di filing! jgn tunggu bertimbun baru nak filing!!
hussshhhh...
pening kepala nih...
pastu kalau ada dokumen /barang yang dah tak boleh pakai, terus dilupuskan sahaja,
jgn nak simpan2 ..sayang nak buang ke hape ke..
jadi sampah sarap akhirnya!

ok.. daaa.. sambung balik kemas!

Hari ni hari 5S sebangunan...
memang macam tongkang pecang pejabat sekarang ni..
sabo je laa...

ok Wassalam... =)

3 comments:

Irfa said...

penah attend course 5S ni
balik course rasa berkobar2 nak buat kat meja sendiri..tp hangat2 taik ayam je
hahaha

Kakcik Nur said...

Penatlah dengan 5S ni...

@cu SaYaNg said...

perlu sediakan banyak plastik sampah bila buat 5S nie :D

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker