Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Wednesday, December 2, 2009

Bad Hair Day..


yesterday was my very bad hair day!


mula2...

tumit kasut 1 1/2 inci patah! ( huh berat sangat dah ke aku ni? sampai patah?)


pastu,

mase tetengah potong puding roti dengan pisau, tak semena-mena hulu pisau tu patah 2!

what?? kuat sangat ke aku tekan? its just a puding roti??.....

*&%&$$*&^%^!

huh!!!??


lagi,

mase tengah basuh pinggan, tetiba je tertuang/tertumpah air basuhan tu atas lantai!

banyak? yaa.. memang byk!

then..

perkara yang paling2 tak disukai!

my HP! tercicir! mase naik moto dgn Mr Bee! aku letak kat dalam poket baju tebalnya masa naik moto tuh! aku memang dah terlintas di fikiran, aku tak leh letak dlm ni, nanti terjatuh!

tu pasal aku pegang je .. tapi tak tahu di mana2 ia dah tercicir! cuak bin panik la aku!

kena marah tak henggat dengan bee... ''im sorry... i tak sengaja!''

dan Hp tu..

yang aku sangat la sayang....

pulak tu,

pemberian darinya....!

takdek rezeki aku....


uhhhh....

what a day....

sigh....

2 comments:

Mimy Hamid said...

what a bad day cyg...sian ko...u do have any problem?? beb, pisau terbelah 2 tangan luka tak??

kella said...

memang ada problem.. tak penah abis.. tapi think positif kan...
tangan tak luka, tang hulu tu patah.. nasib takda pa..
tengkiu mim..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker