Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Friday, July 29, 2011

Elergi Sepi

Assalamualaikum,

bertemu kembali di arena blogging!
apa telah terjadi dengan Mathari?
sentiasa ditinggalkan sepi...
pagi tadi aku bermimpi..
mimpi berbual dengan Mathari..
entah bagaimana si Mathari boleh berkata kata? eh..biasalah.. mimpi..
Mathari mengadu.. aku tidak seperti dulu lagi...
seringkali tinggalkan dia sendiri
seringkali tinggalkan kawan kawan tanpa lewati..
Adakah sudah membenci?

hmm apa nak kata..
bukan aku  tak suka..
benci? tidak mungkin sesekali la..
cuma..
aku terbatas dengan masa..
walaupun aku yang mengaturnya..
namun seringkali aku gagal melaksanakannya
dek kerana urusan lain yang menuntut upaya..
tak berdaya..


























Salam Jumaat untuk semua rakan rakan..
2 hari lagi mungkin kita akan menghadapi Ramadhan
ku berdoa moga sempat bertemu Ramadhan yang diraikan
dan semoga Ramadhan kali ini sangat sangat bermakna dan terkesan..
agar hati tidak terkilan
tatkala Ramadhan berpergian..
 





3 comments:

Mimy Hamid said...

salam ramadhan al mubarak...maaf atas segala kehilafan

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

matahari xsedar ramai org perlukan die..gua perlukan die utk keringkan g-string polka dot hitam gua...

cun09 said...

salam dik...

eerrmmm kita serupe eekk...lama menyepi, masa kak liza juga begitu cepat berlalu, udah tak larat nk kejar ^__^

salam ramadhan...moge sihat ^__^


Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker