Wah!! mari klik klik sini jom !! terima kasih atas kesudian anda semua! :D

Tuesday, May 6, 2014

Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah..
akhirnya dapat juga jari jemari ku ini menari nari lagi di keyboard ini untuk si Mathari ini..
fuhhhhhhh sekian lama...
kau sentiasa dalam ingatanku wahai Mathari...
cumanya jari jemari ni rasa berat amat nak menari2 kat sini...
Alhamdulillahh..
moga moga terhasil satu entri hari ini...

Seingat aku... semuanya bermula dengan telefon pintar..
bilamana aku dapat mengakses medan medan sosial lain yang lebih pantas sekadar petik di jari..
ketika itu pula.. rumitnya nak mengemaskini belog melalui telefon pintar..nak kemaskini melalui komputer pula tidak sempat..
kenal pula dengan instagram.. huhu.. memang hancusss.. tak dapat fokus dengan Mathari...
maaf kan daku...

Selepas ini boleh la pergi jalan jalan jenguk kawan kawan belog.. masih kah ada lagi mereka.. pasti mereka aktif sahaja.. bukan macam aku...
ada juga kawan2 lain yang memang aku ketemu di medan sosial lain seperti Zafira nabilah.. Mimy.. Kak Ayu CR... hanny...Cik Gadis Bunga.. Nadine... ha.. tu je?? hehee....

ok, boleh nak kongsi gambar gambar yang sempat di masukkan dalam instagram... =)
cerita ceritu.. ceritera..









































semoga berjumpa lagi lah kita ya..
mau rajin2 update.. sebab tengok2 ada ramai juga kawan2 yg singgah komen2.. tak berbalas lama sungguh la... huhuhu...

wassalam..

Kempen Menentang Kekejaman Israel!

Kempen Menentang Kekejaman Israel!
Aku yang menyokong..

Me and My Hubby

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker